tortilla

Mån-ons har vi projektarbetsdagar. Igår trodde jag att mitt arbete skulle gå åt skogen men efter att ha pratat med ett företag som ska hjälpa mig att trycka min broschyr så känns det hundra gånger bättre. Jag kan greja detta, skitbra

Numéro

Favoriter från Ashley Smith för Numéro. Jag fastnade för fotograferingen för att den är så lätt men hon är så snygg. Temat är ju helt perfekt för kläderna. Förstärker stämningen enormt och man ser det som dem vill att man ska se. Stort plus.

morning pt1


inspiration

Kaxigt och skitbra
kolla

tea and tv

Det blev ingen konstutställning eller vernissage pga den vår dumma bil som är oberäknelig. Hade ju kunnat cykla men det blev inte så.
Ser fram emot Kongen ikväll. Även om stället inte har det bästa ryktet så är det värt ett försök. Är lite sugen på att ha på mig min nya ljusbruna mocka-väst tror jag.

go spain

Är hemma tidigt från en hemskt trevlig kväll. Prat, helt okej god mat.. mätt blev jag i alla fall, god öl, huvudvärk och en massa handboll. Nu ska jag och anton krypa ner, titta lite på tv och äta lite snacks.
I morgon är det lördag och då blir det födelsedagsfirande hos Sam som fyller 19 på söndag. Födelsedagar, happy times.
Tack för ikväll drenger og piger, heja spanien

to night

O'learys, bord för 11, handboll och öl
Äntligen är det fredag, jag är så trött

sleepy


dark and strong


Michael and Guccio


spring, come get me

Det var ett tag sedan modet passade mig så bra som det gör nu. Passar mig och min stil. Det är så kul och inspirerande.

cream and love

pictures: valentino, chanel, elie saab
Jag älskar vårens rosa och krämvita färger. Får mig att tänka på tunna skjortor med stora bröstfickor, ljusa låga converse och varm vår i Frankrike.

no.120

jag älskar dig
mest i världen

no.118

Random bilder från julafton med familjen, mellandagarna och nyårsafton

no.117

Nyårsfirandet blev en succé. God mat, trevligt sällskap och gott vin. På morgonen slöade vi till shrek och åt chips och potatisgratäng. Puss på er alla!
bebbe

RSS 2.0