no.97

Nu orkar jag inte mer. Nu är det nog med dagsform. Jag orkar inte med "allt är skit" vs. "världens lyckligaste". Har fan i mej tröttnat. Har tröttnat på att aldrig veta och att inte få veta. Att se andra som inte heller får veta. Jag tänker inte acceptera allting. Kan kompromissa men det måste finnas en gräns. Överens är ordet jag letar efter. Gillar inte betydelsen av förutsebart som lyder nu. Det får bollarna jag har i händerna att blir varmare och varmare, ibland slå gnistor kring, ju mer jag håller inom mig för att jag vet hur det kommer att bli om jag tappar dem och de går sönder. Får ändå inte rätt så varför inte tappa dem än gång för alla.. eller blir det en gång för alla? Skulle inte tro det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0