no.39

Tog mig i kragen idag och gick in på Actic gym i Krstd, bokade en tid med instruktör redan nu på fredag. Det ska bli kul, jag behöver detta. Vet att det kommer att vara en viss uppförsbacke men att jag kommer att klara det. Kommer att klara det. Kommer att bli så fit som jag var innan. Nöjd. Nu ska det tränas. Som fan ska det tränas. Jag ger mig aldrig, never.
Luffarschacksturnering i morgon i cafeterian, blir nog kul. Hoppas att det kommer lite folk.. och att jag vinner. Då köper jag robyns senaste plattor, lätt!... eller kanske mina älskade Joy Division.. får se. Hoppas bara att allt är kirrat och klart nu bara. Joråsatte
A t n och jag planerade julbaket idag, kommer att gå åt så sjukt mycket saker; mjöl, socker, julmust, choklad... mumms. Efter julfirandet hos Sam i helgen satte julkänslorna igång. Det kommer att bli en riktigt mysig jul. Sen så är det nyårsafton också, partey!
Nu ska jag sova, gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0