no.10

Det är precis vad det är, nummer 10, månad 10, i morgon med Anton. Så kul
Jag älskar honom <3
Till något som inte alls är så kul..
En av mina gamla klasskompisars pojkvän dog i söndeskväll. 20 år gammal.
Jag kan inte föreställa mig hur det skulle vara att förlora en pojkvän/flickvän. Jag blir en liten lipsill bara av att tänka på att det kan hända i princip vem som helst. Malins Viktor dog i en bilolycka. Bilden voltade och han dog i ambulansen på väg till sjukhuset. Tragiskt och helt ofattbart. Ännu en.
Hanna, Joel, Wille.. snart också jag och Anton.. har körkort. Det går inte att vara paranoid. Det är bara att ge sig ut, det drabbar tyvärr vissa av oss och det är lika tråkigt och hemskt varje gång. Det låter säkert hårt men Malin, ta hand om dig. Jag vet att du klarar det.
Gåshud
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0